Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Ο ΠΑΣΟΚΤΖΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΙΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ

Όλοι οι δεξιοί κάποιας (αμύθητης) ηλικίας στο βάθος του μυαλού τους έχουν την πεποίθηση ότι η Χούντα καλά έκανε και η Ελλάδα ήταν ήσυχη και τρώγαμε (μόνο) ένα κομμάτι ψωμί.

Η ίδια αντίληψη γοητεύει και ΠΑΣΟΚτζήδες.

-Ποιος φταίει για την κακή κατάσταση του Δημοσίου;
-Οι εργαζόμενοι.

-Γιατί δεν καλυτερεύει η οικονομία;
-Εξαιτίας των απεργιών.

-Ποιος φταίει που κανείς δεν πατάει στα μαγαζιά να ψωνίσει; 
-Οι απεργίες στα μέσα μεταφοράς και οι συγκεντρώσεις στα Προπύλαια με πορεία στο Σύνταγμα-Βουλή. 

Άρα ν’ απαγορευτούν και οι απεργίες και οι συγκεντρώσεις.

-Γιατί η κυβέρνηση δεν καταφέρνει τίποτα;
-Επειδή δεν προλαβαίνει.

Άρα να καταργήσουμε και τις εκλογές.

Θέλω να είμαι με την εξουσία. Όσο και να δεινοπαθώ χωρίς φράγκο στην τσέπη σταματάω να κριτικάρω το κόμμα μου όταν σιγουρευτώ ότι ξαναβγαίνει στην εξουσία.

Από εκείνη τη στιγμή αισθάνομαι λίγο σπουδαίος, ασφαλής ότι θα φοβηθούν να τα βάλουν μαζί μου, γιατί είμαι εξουσία. Είμαι σίγουρος ότι έχω γερό μέσο που θα με εξυπηρετήσει σε μια ώρα ανάγκης. Κι αν δεν με εξυπηρετήσει θα φταίνε τα τηλεοπτικά κανάλια. Κάποιοι μ’ έχουν για ηλίθιο, αλλά δε με νοιάζει γιατί δεν το ξέρω.

Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, όλοι τα ίδια χάλια περνάμε, εγώ τουλάχιστον είμαι χαρούμενος που κυβερνάει το κόμμα μου!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: